آکورد هیچکی نمی تونه بفهمه
نوشته شده توسط : عادل مینایی

Fm#                                     Bm

هیچکی نمی تونه بفهمه که دلم از چی گرفته  

Fm#                                     Bm

هیچکی نمی تونه بفهمه که صدام از چی گرفته

A                                            G

هیچکی نمی مونه که با من توی راهم همسفرشه

Fm#            A                                      G

آخه می ترسه که با من با دل من دربه در شه

Fm#                                            Bm

هیچکی نمی دونه که چشمام چرا همیشه خیسه خیسه

Fm#                                     Bm

چرا هیچکی حتی یه نامه واسه من دیگه نمی نویسه

Fm#                                        Bm

هیچکی نمی دونه که قلبم تا حالا چندفعه شکسته

Fm#                                            Bm

هیچکی نمی دونه سر راه اون تا حالا چند دفعه نشسته

هیچکی نمی  بفهمه که دلم .....

A                                                   G

((آخه تو کلبه سوتو کورو تاریک قلبم خورشید که جا نمی شه

  Fm#              A                                            G

می دونم اگه تا لحظه مرگم بگردم دنبالش پیدا نمی شه)) ۲





:: موضوعات مرتبط: آکورد هیچکی نمی تونه بفهمه , ,
:: بازدید از این مطلب : 10625
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 25 / 5 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
لیلی در تاریخ : 1391/3/30/2 - - گفته است :
سحر راست میگه ریتم این اهنگ چیه؟
(هیچ کی نمیتونه بفهمه)

/weblog/file/img/m.jpg
سحر در تاریخ : 1390/3/18/3 - - گفته است :
ریتم این چیه؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: